vrijdag 6 augustus 2010

Afsluiting



Hoi Lieve allemaal,

dit wordt mijn laatste stukje wat ik schrijf op het blog.
De laatste weken zijn hartstikke zwaar geweest en mis mijn meisje elke seconde van de dag.
Ik merk ook dat ik erg terughoudend ben om nog te schrijven, hier op dream en op hyves...
Mijn verdriet is zwaar en mijn gemis verschrikkelijk.
Gelukkig gaat het met Jesse wel steeds beter en wordt hij weer een beetje de oude Jesse..en die trekt mij overal doorheen.

Sterre heeft een mooi plekje op mijn kamer en om mijn hals.







Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle geweldige steun en liefde...jullie hebben mij door veel dingen heen gesleept...

Voor degene die contact willen houden, mag dat natuurlijk altijd via email, hyves of facebook.
lissybubeck@hotmail.com of lissy bubeck op hyves-facebook.
Met enig verdriet stop ik het blog, maar ik merk echt dat ik me er nu niet aan toe kan zetten om dit bij te houden...dank jullie wel allemaal!!!!!
Ook namens Sterre en Jesse heel veel dank, de steun en kaartjes die Sterre via het blog, dreams etc heeft gekregen was geweldig!!
Veel liefs van ons

14 opmerkingen:

  1. Hoi Lissy en Jesse,

    Wij willen jou en Jesse veel sterkte wensen, en hopen dat het langzamerhand iets rustiger word.
    En dat het verdriet iets verzacht, je zult nooit je lieve Sterre vergeten, zei zit al diep in ieders hart en we weten wat voor een kanjer je Sterretje was!
    Wat is dat een mooie urn, zoiets moois voor je meisje en dan het sterretje om je nek!
    Het is erg genoeg dat het op die manier moet.

    We houden contact,
    Berny en Wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve lieve Lissy,

    Wat heb je een schitterende urn en hanger uit gekozen, en heel begrijpelijk dat je gaat stoppen met je blog. Weet dat ik je graag zo af en toe zal volgen op hyves want jij en je kindjes zullen altijd in mijn gedachten blijven. Fijn om nogmaals te lezen dat alle lieve woordjes en kaartjes je goed hebben gedaan,hoop je ooit nog eens in het eggie te ontmoeten.
    Dikke dikke knuffels,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lissy,

    Wat een prachtige hanger en urn heb je gekozen. Dat het verdriet zo vreselijk is is begrijpelijk, na zo'n ingrijpende gebeurtenis.

    Maar weet dat Sterre altijd bij je is, en zij zal zeker heel erg op der mama zijn. Want je bent een super mama en vrouw. Ik heb zeer veel respect voor je !!!

    Ik zal je op hyves volgen, want jullie hebben een heel speciaal plekje in mijn hart.. Heel heel erg veel sterkte lieve Lissy en Jesse !

    Dikke knuffel, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lissy

    Ten eerste een prachtige ketting en een mooie urn! Echt mooi!

    En ik begrijp volkomen dat jij deze stuk wilt afsluiten. Ik heb je hier een daar bij mij, en jij en jouw kids en ouders zullen altijd bij mij blijven in mijn gedachten!!

    Sterre zal altijd bij jullie zijn ♥

    Hele dikke knuffs,
    Helen, Paul en Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lissy !!

    ook wij hier in Den Haag... hebben met spanning en hoop deze blog mogen volgen...

    Ook wij hadden graag gezien dat alles anders was gelopen...

    nog nooit was ik op zoveel kilometer afstand zo intens betrokken bij het afscheid van een klein mensje...
    het heeft mij... maar vast ook heel veel anderen met mij.. laten zien en voelen wat moederliefde is..
    en hoe sterk de band tussen moeder en kind kan zijn in het heetst van de strijd..

    bedankt lissy... dat je mij toegang hebt gegeven tot jouw verdriet..heftige emoties en meest angstige momenten van je leven.. in het gevecht samen met sterre...

    je hebt me stil laten staan bij de waarde van het leven..niet is meer zo vanzelfsprekend..want als je dit verdriet van "zo dichtbij" hebt meegemaakt.. ben je zelf gevoelsmatig ook een stukje kwijtgeraakt..

    Ook ik zal (notabene als buitenstaander) dat lieve kleine meisje van je nooit vergeten.ook hier heeft ze naast het engeltje van een oude vriendin (*alison) en mijn eigen "*sterre en *pluis" een plekje in mijn moederhart veroverd..

    Lieve Lissy..Jesse.. wat jullie hebben meegemaakt en nog mee gaan maken is loodzwaar en met geen pen te beschrijven... toch deed je dat..keer op keer...

    Ik wil je ontzettend veel kracht en liefde toewensen samen met je kleine kereltje.. door te gaan..
    jullie hebben elkaar heel hard nodig..en met jullie liefde voor elkaar komen jullie vast heel erg ver..

    ik blijf jullie via hyves volgen..

    Dikke kus..

    Liesjuh ( bekende van hanneke)

    xx en een kusje in de wind voor Sterre*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Lissy,

    Wat een kracht straal jij uit. Jij bent een Krachtige moeder / vrouw.
    Hoe jij alles keer op keer wist te beschrijven en te vertellen aan ons.
    Heeft mij en ik denk zeker een heleboel andere gekluisterd aan de computer. We zaten gespannen te wachten hoe het nu zal gaan met jouw kleine Sterre*.
    En menig keer een traantje laten gaan.
    Wat een verschrikkelijk iets heb je al mee moeten maken en je zit er nog in.
    Want zoals jij zelf al beschreef iedereen gaat door met zijn leven maar bij jou staat het stil. Dat je al zo iets verschrikkelijks mee moet maken is met geen pen te beschrijven.
    Ik heb echt hele diepe respect voor jou en ik hoop dat het beetje voor beetje beter met jullie zal gaan.

    Heel veel sterkte lieve Lissy en Jesse.

    Dikke knuffel.

    Yvonne. ( oud klasgenootje van het OBC te Bennel.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey meissie,

    Ik kan me voorstellen dat je het niet meer kan opbrengen om hier te blijven schrijven.
    Het is ook allemaal maar klote en zwaar, en dat kun je moeilijk hier elke week weer neer zetten de komende jaren.

    Ik denk wel dat je aan deze site een hele mooie herinnering, een soort dagboek hebt overgehouden.

    Ik spreek je gauw weer!

    Dikke knuf Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Lissy,

    Wat een mooi hangertje en urn heb jij uitgezocht voor je kleine pluis.

    Ook al ga je stoppen met deze blog...
    Jij, Jesse en Sterre hebben voor altijd een heel speciaal plekje in mijn hart.

    Lieverd, ik hoop je snel weer een keertje te kunnen ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lissy,

    Wat een prachtige urn en zulk een mooi hangertje!
    Ook ik begrijp maar al te goed dat je het hier wilt afsluiten. Het ga je goed meis! Jou, Jesse en je familie! Weet dat ook ik jou en je familie in gedachten meedraag. Het verhaal van je kleine pluis zal een herinnering blijven...
    Je meisje zal nooit vergeten worden!

    Sterkte nog meis! Hele dikke knuffel
    Anja en Lana
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een prachtige vrouw met een prachtig innerlijk!

    Ik heb jullie gevolgd ook via dreamz maar ook hier!

    Ik heb vanavond de vriendschap aangevraagd via facebook...

    Nog veel sterkte in de komende maanden, jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Lissy,

    Wat een mooie urn en hangertje heb je uitgekozen.

    Ik vind het echt heel erg knap hoe je je leven probeert op te pakken. Ook hoe je Jesse probeert te helpen, maar dat heb je altijd al gedaan. Je hebt je zo ingezet voor je kinderen, je bent echt een kanjer!

    Heel veel sterkte, samen komen jullie er wel.

    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Lissy en Jesse,
    Jij bent een voorbeeld voor ons om sterk te blijven in de strijd.
    Heel veel sterkte in de toekomst.
    Frans en Lian, ouders Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enorm mooie hanger.
    Heerlijk om te weten dat je Sterre zo dicht bij je hart draagt. In je hart en bij je hart !

    Jammer dat je gaat stoppen met je blog.

    Zelf heb ik de blog lang gebruikt om mijn verhaal kwijt te kunnen. Maar sinds ik Hyves heb ontdekt gaat daar meer enegie in zitten .....
    Ik blijf je op Hyves nog gewoon lekker volgen !

    Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Lissy,

    jij en je kleine Sterre zijn dagelijks in mijn gedachten.
    Dat zo'n klein mensje zo'n enorme indruk op je kan maken, een afdruk achter kan laten....
    Iedere avond kijk ik door het raam en zie ik een sterretje staan, zo helder en licht...
    Voor ons is dat jouw kleine Pluis, je lieve Sterre.
    En iedere avond realiseer ik me dan hoe gelukkig ik ben, hoe erg geboft ik heb. En hoe intens ik met jou meeleef, met je verdriet...
    Het is onvoorstelbaar hoe alles me geraakt heeft, hoe vaak ik om je kleine held heb gehuild en nog doe.
    Ik zou je heel graag een knuffel willen geven en je willen vragen om toch door te gaan...
    Om te proberen te genieten van wat het leven je nog brangt en dan voelen dat de kleine Sterre daarbij is, dat ze je nooit zal verlaten.

    Lieve Lissy, ik heb een heel diep respect voor je en vind het fijn dat je ons zo hebt laten meedelen in je gevoelens en verdriet, in je zorgen en hoop.
    Ik had gewild dat je hoop waarheid was geworden, maar helaas heeft dat niet zo mogen zijn....

    Meid, ik denk aan jullie...
    Jij als mooie sterke vrouw, als fantastische moeder met een onvoorwaardelijke liefde. En kleine stoere Jesse, die zijn zusje ook zo mist...

    Een schitterend plekje heb je voor je kleine meid, om je nek, dicht bij je hart.
    Laat het je hart verwarmen, de koude uit je hart langzaam aan verdrijven...

    Hou je taai Lissy! En dank je wel voor alles....

    Veel liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen